Математична освіта відіграє важливу роль у формуванні загальної культури підростаючого покоління, його світогляду, сприяє естетичному вихованню дитини, розумінню нею краси навколишнього світу, розвиває уяву, просторове, аналітичне та логічне мислення школярів, стимулює розвиток інтелектуальних здібностей школярів. А одним із найбільш важливих факторів успіху при вивченні математики, фізики та інформатики є інтерес до предмета, формуванню якого, зокрема, сприяє проведення тематичних предметних тижнів, що забезпечують не лише залучення учнів до поглибленого вивченню математики, фізики та інформатики в межах шкільного курсу, але й сприяють розвитку особистісних якостей школярів, активізації розумової діяльності, розвитку творчих здібностей учнів.
Із метою підвищення зацікавленості учнів до занять математикою, фізикою та інформатикою, розширення кругозору, поглиблення уявлення про використання відомостей із математики, фізики та інформатики у повсякденному житті, виховання самостійності мислення, волі, наполегливості в досягненні навчальної мети з 22 січня по 26 січня 2018 р. в Славгородській ЗОШ І-ІІІ ступенів було проведено тиждень математики, фізики та інформатики вчителями Бєлік О.М., Шумейко Ю.О. Для проведення тижня були задіяні учні 5-11 класів, які були учасниками різних видів змагань.
Понеділок
Розпочався тиждень із загальношкільної лінійки, на якій вчителі ознайомили з планом проведення тижня в школі та вручили сертифікати учасникам Міжнародної математичної гри «Кенгуру». Цього ж дня учні 8-11 класів прийняли участь у інтелектуальній математичній шоу-грі «Вирваний із натовпу», яка мала на меті: поглибити знання дітей з математики, розвивати пізнавальну активність, логічне мислення, увагу, уяву, пам'ять, спритність, провести цікаво дозвілля.
Вівторок
Кращі представники 7-11 класів прийняли участь в клавіатурному турнірі, де показали свої уміння з швидкості набору тексту. Перемогу здобула учениця 9 класу Мамалига Вікторія.
Для учнів 7-11 класів був проведений турнір інформатиків «Віртуальний батл». Метою заходу було поглибити і розширити знання учнів з інформатики; розвивати пізнавальний інтерес, творчу активність, допитливість, логічне мислення; почуття колективізму, відповідальності, вміння працювати командою, виховувати потребу співпереживання і взаємодопомоги. В конкурсі змагалися команди "КілоБайтики" та "Айтішники". Батл був запеклим, і команда "Айтішники" довела, що вона найкраща.
Середа
Цікаво пройшов математичний конкурс для учнів старших класів «Хто зверху?», проведений вчителем математики та інформатики Шумейком Юрієм Олексійовичем. Діти були поділені на дві команди «Хлопці» та «Дівчата». Гра складалася з 6 раундів та фіналу: «Хто більше?», «Вірю – не вірю», «Хто Я?», «Відгадай пісню», «Бліц» та «Збери літери».
Учасники команд показали свої знання предмету та вміння працювати в команді. Учні були активними учасниками пізнавальних і веселих конкурсів. Хлопці до кінця змагань були лідерами, але дівчата, зібравшись, отримали перемогу в останньому раунді та фіналі. Що дозволило їм стати переможцями цієї захоплюючої для дітей гри.
Четвер
Для учнів 5-6 класів, вчителем математики та фізики Бєлік О.М., була проведена інтелектуальна математична гра «Забаганки Машеньки». На початку гри було створено дві команди, кожна з яких об’єднала знавців математики 5-го та 6-го класів. Метою гри було активізувати пізнавальну діяльність учнів, поглибити їх знання з математики, стимулювати активну творчу роботу школярів, розвивати логічне мислення, кмітливість. Перемогу здобула команда учнів 6 класу.
П’ятниця
В рамках тижня був проведений відкритий урок у 8 класі з фізики «Закон Кулона». Вчитель Бєлік О.М. презентувала практичний педагогічний досвід щодо використання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій на уроці фізики, упровадження моделі проблемного та особистісно орієнтованого навчання, ігрових та інтерактивних методів.
Останнім заходом був виховний захід з фізики, присвячений пам’яті видатного українського фізика І.П.Пулюя «Повернення додому», на якому учні ознайомили присутніх з неповторним життєвим і творчим шляхом визначної постаті в науковому світі, одним з основоположників вчення про ренгенівське проміння І.П.Пулюєм.
Кожен захід вирізнявся оригінальністю проведення, цікавим та актуальним змістом, інформаційною насиченістю, відповідав навчально-пізнавальним, розвиваючим та виховним цілям організації освітнього процесу в закладі.
До участі в тижні математики, фізики та інформатики намагалися залучити учнів усіх класів. Щоб цього досягти, крім загальних заходів проводилися тематичні ігри і конкурси для всіх класів.
Протягом тижня на перервах проводились інформаційні хвилинки та презентації про цікаві факти з життя видатних вчених математиків та фізиків. Учні мали можливість перевірити свої теоретичні знання з даних предметів, розгадували кросворди, розв’язували логічні задачі і головоломки із сірниками, грали в ігри, відповідали на запитання вікторини. Активних учнів нагороджено грамотами.
Тиждень пройшов на належному рівні. Діти показали гарні знання, вміння та зацікавленість предметами, навички та творчі здібності. Сподіваємось, що шкільне життя дітей цього тижня було більш цікавим і запам'ятається надовго.