Меню сайту

Школа сприяння здоров'ю

Робота Славгородської ЗОШ І - ІІІ ступенів

як Школи сприяння здоров’ю

         Школа – навчальний заклад, де відпрацьовуються різноманітні підходи до формування, зміцнення та збереження здоров’я дітей.

Починаючи з вересня 2009 року, педагогічний колектив працює над створенням адаптованої моделі «Школи сприяння здоров’ю». На основі Програми розвитку національної мережі Шкіл сприяння здоров’ю на 2009-2014 роки у Краснопільському районі сплановано шкільну комплексну програму. Шкільний варіант (автори проекту: Муквич В.І. - директор школи, Загоскіна Л.О. - заступник директора з НВР, креативно працюючі вчителі: Шумейко В.О. - вчитель фізичної культури, Бєсєдіна Л.М. - вчитель ОЗ, Гнилокозова Л.Ф. - вчитель географії, природознавства, Шумейко К.І. - вчитель початкових класів, Шумейко Ю.О. - вчитель математики, інформатики) передбачає цілеспрямований характер навчально-виховного процесу та його цілісність, оновлення змісту освіти та використання здоров’язберігальної технології, розвиток рухової активності, врахування індивідуальних особливостей учнів в умовах школи та залучення всіх учасників освітнього процесу до різних форм діяльності зі збереження і зміцнення здоров’я: фізичного, психічного, духовного.

 Забезпечення високої якості освіти – один із пріоритетних напрямів сучасних навчальних закладів. Саме поняття якості освіти в суспільній свідомості не зводиться лише до набору знань і навичок, воно тісно пов’язане з такими категоріями як здоров’я, благополуччя, захищеність, самореалізація, повага.

Турбота про реалізацію прав дитини на повноцінний і вільний розвиток є одним із головних завдань Славгородської ЗОШ І – ІІІ ступенів.

Освітня концепція школи базується на 3 чинниках – Духовності, Інтелекті, Здоров’ї. Їх гармонійне поєднання в щоденній навчально-виховній практиці допомогло нам побудувати освітній простір, де успішно розвивається потенціал молодих людей, які житимуть і творитимуть у нову епоху.

Рівноправність концептуальних чинників діяльності школи не заважає нам трактувати навчальний заклад як Школу сприяння здоров’ю, оскільки пріоритетним напрямом в роботі з дітьми є збереження й зміцнення їх здоров’я та формування в них позитивної мотивації на здоровий спосіб життя.

Починаючи з 2009 року ми започаткували у своїй школі модель «Школи сприяння здоров’ю». Цей проект набув великої популярності у країнах Західної Європи ще з 30-х років минулого століття, починаючи з 1993 року Україна почала успішно впроваджувати цей досвід у своїх навчально-виховних закладах. Понад 4 тис. навчальних закладів нашої держави вже отримали статус «Школи сприяння здоров’я». Ми ж, працюючи в цьому проекті другий рік, робимо все, щоб наша школа була першою в районі в статусі «Школи сприяння здоров’ю».

Наші кроки:

·        розробили концепцію та перспективний план роботи в проекті;

·        відповідно до умов означили коло першочергових заходів;

·        провели відповідну роботу з учнями та батьками по мотивації необхідності цієї діяльності;

·        докорінно зміцнили спортивну базу школи;

·        значно підвищили якість харчування учнів за рахунок вітамінізації;

·        створили кабінет основ здоров’я та тренінгу;

·        відновили та осучаснили душові та роздягальні при спортивній залі;

·        активізували роботу гуртків всіх напрямів.

 

 Ми розглядаємо здоров’я в широкому розумінні цього слова: здоров’я фізичне, психологічне, соціальне і духовне.

Педагогічний колектив творчо підійшов до реалізації моделі у щоденне життя школи. На сьогоднішній день зібрано цілу збірку авторських уроків, класних годин, позакласних заходів в рамках проекту «Школи сприяння здоров’ю».

Активний впроваджувач фізичної складової наш учитель фізичної культури Шумейко В.О. – людина активна, залюблена в свою справу завжди давав добрі результати роботи. Останні два роки школа збагатилася новими спортивними традиціями.

Обов’язкова ранкова зарядка, у проведенні якої бере участь спортивний актив школи.

Загально шкільний легкоатлетичний крос – вересень і травень.

День здоров’я.

Декада фізичної культури і спорту «Ігри Чемпіонів» - квітень.

При цьому залишається вся традиційна позакласна робота з фізичної культури та спорту, робота секцій.

Творчу ініціативу внесла учитель ОЗ Бесєдіна Л.М., яка започаткувала систематичне проведення тренінгових занять з предмету та в позакласних заходах. Зокрема, під її керівництвом, була проведена педрада-тренінг «Чи потрібен предмет основи здоров’я?».

Значну роботу у духовному розвитку наших вихованців проводить шкільний музей історії села. Наш музей відомий далеко за межами району, має дуже цікаву і цінну експозицію, яка відображає історію села Славгород у багатьох напрямках.

Традиційно найбільш близькими з учнями залишаються класні керівники. Саме під їх керівництвом в кожному класі діти оформили куточки здоров’я. Випускають щомісяця санітарні бюлетені, де відображаються принципи здорового способу життя, раціонального харчування, основ фізичного розвитку, профілактика захворювань.

Великого значення в нашій школі набуло естетичне виховання дітей. Разом з учителем образотворчого мистецтва Павлюченко Н.Є. учні проводять конкурси малюнків, виробів, виступи лялькового театру «Буратіно».

«Краса спасе світ» - це кредо має матеріальне підтвердження в нашому закладі, який потопає в зелені кімнатних рослин та пришкільних клумб.

Батьківський актив школи не стоїть осторонь від життя своїх дітей, наших учнів. Вони часто приймають участь у позакласних заходах, класних годинах, спортивних змаганнях тощо.

У вихованні не буває канікул. Оздоровленню дітей влітку надається велике значення. Діти 1 – 6 класів відвідують оздоровчий майданчик. На канікулах та влітку для своїх учнів організовуємо туристичні походи і краєзнавчі поїздки.

З ДОСВІДУ РОБОТИ ШСЗ

 
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Календар


Погода в Україні

КОРИСНІ ПОСИЛАННЯ