Меню сайту

ШМО вчителів початкових класів

Завдання методичного об'єднання вчителів початкових класів:

  • виховувати особистість , яка вміє самостійно вчитися;
  • створювати ситуацію успіху у навчально – виховному процесі;
  • працювати творчо над розвитком інтелектуальних умінь учнів (порівнювати, робити висновки);
  • поліпшити контроль знань учнів, готувати різнорівневі завдання, тестові завдання, проводити відповідну роботу по усуненню прогалин у знаннях учнів;
  • удосконалювати техніку тематичного оцінювання учнів;
  • використовувати сучасні інформаційні технології;
  • поєднувати фронтальні, групові та індивідуальні форми роботи на уроках;
  • активізувати роботу з обдарованими дітьми;
  • приділяти належну увагу екологічному вихованню та природоохоронній роботі;
  • зміцнення матеріальної і наукової бази навчально - виховного процесу;
  • поліпшити позакласну роботу з учнями;
  • формування фізично і морально здорової особистості.

 

Склад методичного об'єднання

 

ПІП вчителя

Освіта

Фах

Стаж

Бєсєдіна Ніна Григорівна

Вища

Вчитель початкових

класів

39

Курочка Оксана Миколаївна

Вища

Вчитель початкових

класів

12

Харченко Наталія Олександрівна

Вища

Вчитель початкових

Класів

12

Павлюченко Наталія Євгеніївна

Вища

Вчитель образотворчого мистецтва

24

Шумейко Віктор Олексійович

Вища

Вчитель фізичного виховання

12

Подоляка  Людмила Євгеніївна

Вища

Вчитель англійської мови

5

 Бєсєдіна Людмила Миколаївна

Вища

Вчитель географії і біології (основи здоров'я)

14

 

Теми, над якими  поглиблено працює кожний учитель

№ п/п

ПІП учителя

Тема, над якою працює

Форма звіту

1

Бєсєдіна Н.Г.

Створення атмосфери зацікавленості, стимулювання уваги позитивно спрямованої на працю.

Розробки

уроків

2

Харченко Н.О.

Використання інтерактивних методів навчання молодших школярів з метою розширення пізнавальних інтересів.

Розробки уроків

3

Курочка.О.М.

Використання інноваційних технологій в навчально – виховному процесі.

Дидактичний

матеріал

4

Павлюченко Н.Є.

Формування художньо – практичної компетентності учнів через використання інноваційних методів і технологій навчання.

Збірка

5

Бєсєдіна Л.М.

Формування здоров'язбережувальної компетентності учнів на уроках та в позаурочний час.

Збірка

6

Шумейко В.О.

 Формування здоров'язбережувальної компетентності учня засобами фізкультурно–оздоровчої та спортивно – масової роботи.

 Дидактичний

матеріал

7

 Подоляка Л.Є.

Структура іншомовної стратегічної компетенції учня як суб'єкта вивчення іноземної мови.

Дидактичний

матеріал

 

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Календар


Погода в Україні

КОРИСНІ ПОСИЛАННЯ