Завдання методичного об'єднання вчителів початкових класів:
- виховувати особистість , яка вміє самостійно вчитися;
- створювати ситуацію успіху у навчально – виховному процесі;
- працювати творчо над розвитком інтелектуальних умінь учнів (порівнювати, робити висновки);
- поліпшити контроль знань учнів, готувати різнорівневі завдання, тестові завдання, проводити відповідну роботу по усуненню прогалин у знаннях учнів;
- удосконалювати техніку тематичного оцінювання учнів;
- використовувати сучасні інформаційні технології;
- поєднувати фронтальні, групові та індивідуальні форми роботи на уроках;
- активізувати роботу з обдарованими дітьми;
- приділяти належну увагу екологічному вихованню та природоохоронній роботі;
- зміцнення матеріальної і наукової бази навчально - виховного процесу;
- поліпшити позакласну роботу з учнями;
- формування фізично і морально здорової особистості.
Склад методичного об'єднання
ПІП вчителя |
Освіта |
Фах |
Стаж |
|
Бєсєдіна Ніна Григорівна |
Вища |
Вчитель початкових класів |
39 |
|
|
Курочка Оксана Миколаївна |
Вища |
Вчитель початкових класів |
12 |
|
Харченко Наталія Олександрівна |
Вища |
Вчитель початкових Класів |
12 |
|
Павлюченко Наталія Євгеніївна |
Вища |
Вчитель образотворчого мистецтва |
24 |
|
Шумейко Віктор Олексійович |
Вища |
Вчитель фізичного виховання |
12 |
|
Подоляка Людмила Євгеніївна |
Вища |
Вчитель англійської мови |
5 |
|
Бєсєдіна Людмила Миколаївна |
Вища |
Вчитель географії і біології (основи здоров'я) |
14 |
Теми, над якими поглиблено працює кожний учитель
№ п/п |
ПІП учителя |
Тема, над якою працює |
Форма звіту |
1 |
Бєсєдіна Н.Г. |
Створення атмосфери зацікавленості, стимулювання уваги позитивно спрямованої на працю. |
Розробки уроків |
2 |
Харченко Н.О. |
Використання інтерактивних методів навчання молодших школярів з метою розширення пізнавальних інтересів. |
Розробки уроків |
3 |
Курочка.О.М. |
Використання інноваційних технологій в навчально – виховному процесі. |
Дидактичний матеріал |
4 |
Павлюченко Н.Є. |
Формування художньо – практичної компетентності учнів через використання інноваційних методів і технологій навчання. |
Збірка |
5 |
Бєсєдіна Л.М. |
Формування здоров'язбережувальної компетентності учнів на уроках та в позаурочний час. |
Збірка |
6 |
Шумейко В.О. |
Формування здоров'язбережувальної компетентності учня засобами фізкультурно–оздоровчої та спортивно – масової роботи. |
Дидактичний матеріал |
7 |
Подоляка Л.Є. |
Структура іншомовної стратегічної компетенції учня як суб'єкта вивчення іноземної мови. |
Дидактичний матеріал |