ШМО вчителів початкових класів
Завдання методичного об'єднання вчителів початкових класів:
- виховувати особистість , яка вміє самостійно вчитися;
- створювати ситуацію успіху у навчально – виховному процесі;
- працювати творчо над розвитком інтелектуальних умінь учнів (порівнювати, робити висновки);
- поліпшити контроль знань учнів, готувати різнорівневі завдання, тестові завдання, проводити відповідну роботу по усуненню прогалин у знаннях учнів;
- удосконалювати техніку тематичного оцінювання учнів;
- використовувати сучасні інформаційні технології;
- поєднувати фронтальні, групові та індивідуальні форми роботи на уроках;
- активізувати роботу з обдарованими дітьми;
- приділяти належну увагу екологічному вихованню та природоохоронній роботі;
- зміцнення матеріальної і наукової бази навчально - виховного процесу;
- поліпшити позакласну роботу з учнями;
- формування фізично і морально здорової особистості.
Склад методичного об'єднання
|
ПІП вчителя
|
Освіта
|
Фах
|
Стаж
|
|
Бєсєдіна Ніна Григорівна
|
Вища
|
Вчитель початкових
класів
|
39
|
|
Курочка Оксана Миколаївна
|
Вища
|
Вчитель початкових
класів
|
12
|
|
Харченко Наталія Олександрівна
|
Вища
|
Вчитель початкових
Класів
|
12
|
|
Павлюченко Наталія Євгеніївна
|
Вища
|
Вчитель образотворчого мистецтва
|
24
|
|
Шумейко Віктор Олексійович
|
Вища
|
Вчитель фізичного виховання
|
12
|
|
Подоляка Людмила Євгеніївна
|
Вища
|
Вчитель англійської мови
|
5
|
|
Бєсєдіна Людмила Миколаївна
|
Вища
|
Вчитель географії і біології (основи здоров'я)
|
14
|
Теми, над якими поглиблено працює кожний учитель
№ п/п
|
ПІП учителя
|
Тема, над якою працює
|
Форма звіту
|
1
|
Бєсєдіна Н.Г.
|
Створення атмосфери зацікавленості, стимулювання уваги позитивно спрямованої на працю.
|
Розробки
уроків
|
2
|
Харченко Н.О.
|
Використання інтерактивних методів навчання молодших школярів з метою розширення пізнавальних інтересів.
|
Розробки уроків
|
3
|
Курочка.О.М.
|
Використання інноваційних технологій в навчально – виховному процесі.
|
Дидактичний
матеріал
|
4
|
Павлюченко Н.Є.
|
Формування художньо – практичної компетентності учнів через використання інноваційних методів і технологій навчання.
|
Збірка
|
5
|
Бєсєдіна Л.М.
|
Формування здоров'язбережувальної компетентності учнів на уроках та в позаурочний час.
|
Збірка
|
6
|
Шумейко В.О.
|
Формування здоров'язбережувальної компетентності учня засобами фізкультурно–оздоровчої та спортивно – масової роботи.
|
Дидактичний
матеріал
|
7
|
Подоляка Л.Є.
|
Структура іншомовної стратегічної компетенції учня як суб'єкта вивчення іноземної мови.
|
Дидактичний
матеріал
|
|