Обдарованість – результат сполучення
трьох характеристик: інтелектуальних
здібностей, що перевищують середній
рівень, творчого підходу й наполегливості.
К.Текекс
Банк даних обдарованої учнівської молоді
Славгородської ЗОШ І-ІІІ ступенів Краснопільської районної ради
Сумської області
У 2016-2017 навчальному році
ПЛАН РОБОТИ З ОБДАРОВАНИМИ УЧНЯМИ В 2016/2017 Н.Р.
№з/п |
Зміст роботи |
Відпові дальний |
Форма узагальнення |
Відміт-ка про виконання |
Протягом року
|
Розгляд питання щодо організації роботи з обдарованими учнями на педрадах, нарадах, методичних об’єднаннях |
Директор, керівники ШМО ЗНВР |
протокол |
|
Забезпечити участь учнів школи у роботі районних, обласних, всеукраїнських конкурсах, конференціях, олімпіадах, наукових читаннях. |
заявки |
|
||
Залучити здібних та обдарованих дітей до проведення предметних тижнів у школі. |
вчителі-предметники |
матеріали предметних тижнів |
|
|
Організувати роботу та забезпечити належні умови для проведення занять шкільних гуртків, факультативів, індивідуально-групових занять |
ЗВР
|
|
|
|
Практикувати індивідуальні творчі та диференційовані домашні завдання для навчання обдарованих дітей. |
Вчителі- предметники |
|
|
|
Здійснювати контроль за роботою гуртків, факультативів, курсів за вибором, |
ЗНВР
|
|
|
|
Забезпечувати доступ учнів до роботи в мережі Інтернет. |
Вчитель інформатики |
|
|
|
Взяти участь у спортивних змаганнях та конкурсах |
Шумейко В.О. |
|
|
|
Забезпечити своєчасне висвітлення матеріалів щодо організації роботи з обдарованими дітьми на сайті школи |
ЗНВР |
|
|
|
Вересень |
||||
1
2
3
4
5
6
7
|
|
Директор
психолог вчителі
ЗНВР
класні керівники
ЗНВР |
наказ
розклад
списки |
|
Жовтень |
||||
1
2
3
4
5
6
7
|
„ Психолого – педагогічні умови роботи з обдарованими та здібними учнями ”
Підготовка учнів 3-4 класів до Всеукраїнського конкурсу ім.П.Яцика
|
психолог
психолог ЗНВР вчителі-предметники
ЗНВР вчителі 3-4 кл психолог,
психолог, ЗНВР
|
інформація
матеріали
наказ завдання
роботи протоколи
протокол |
|
Листопад |
||||
1
2
3
4
5
|
„ Шляхи реалізації творчого потенціалу здібних та обдарованих дітей в урочний та позаурочний час ”
|
вчителі-предметники
психолог ЗНВР вчителі - предметники.
ЗНВР психолог
класні керівники, психолог |
матеріали
|
|
Грудень |
||||
1
2
3
4 |
|
Координато ри
вчителі – предметники координато ри
|
Подоження
роботи |
|
Січень |
||||
1
2 |
„ Реалізація інновацій через систему діяльності на уроках ”. Підсумки участі командишколи у ІІ етапі Всеукраїнськихпредметних олімпіад |
ЗНВР психолог
|
матеріали
наказ |
|
3 |
«Роль сім’ї у розширенні світогляду дитини» |
психолог, класні керівники |
|
|
Лютий |
||||
1 |
|
психолог |
|
|
Березень |
||||
1. |
«Майбутнє наших дітей» (профорієнтація) |
Класні керівники 8-11 класів |
протокол |
|
2. |
«Формування особистості засобами навчального предмета» |
голови МО |
протокол |
|
Квітень |
||||
1 |
Попередній аналіз результативності діяльності обдарованих учнів за начальний рік |
Директор |
протокол наради при директорові |
|
2. |
Обговорити питання роботи з обдарованими дітьми на батьківських зборах |
класні керівники |
протоколи батьківських зборів |
|
3. |
Оговорити питання доцільності вибору спецкурсів, індивідуальних занять та факультативних занять на 2017/2018 н.р. |
класні керівники |
протоколи батьківських зборів |
|
4. |
- Засідання «Школи молодого учителя»: «Роль сучасного уроку у розвитку творчих здібностей школярів» |
ЗНВР вчителі- наставники |
|
|
5. |
Аналіз позакласної роботи з основ наук з метою формування інтересу до вивчення предметів та розвитку особистості. |
ЗНВР |
|
|
Травень |
||||
1 |
Забезпечення умов для оздоровлення обдарованих учнів |
ЗНВР |
|
|
2 |
Підведення підсумків участі учнів школи у роботі районних, обласних, всеукраїнських конкурсах, конференціях, олімпіадах, наукових читаннях. |
Директор |
протокол |
|
3. |
Підготувати наказ «Про підсумки роботи з обдарованими дітьми у 2016/2017 н.р.» |
ЗНВР |
наказ |
|