Відкрита виховна година у 7 класі Класний керівник Бєсєдіна Л.М. Тренінг «Острів здоров’я» - Мої файли - Методична скарбничка - Славгородська ЗОШ І - ІІІ ступенів

Головна | Мій профіль | Вихід
Меню сайту
Категорії розділу

Методична скарбничка

Головна » Файли » Мої файли

Відкрита виховна година у 7 класі Класний керівник Бєсєдіна Л.М. Тренінг «Острів здоров’я»
[ Викачати з сервера (41.5Kb) ] 01.02.2016, 13:46

Добрий день шановні гості, діти. Дозвольте вітати вас на нашому виховному заході, який ми проведемо у формі тренінгу.

  1. Знайомство. Виконання вправи «Привітання зі Здоровчиком».

Учні сідають в коло. Познайомтеся будь ласка, ще з одним учасником нашої групи, який буде нашим талісманом Здоровчиком (м’яка іграшка). Передаючи його по колу, називати своє ім’я й висловити побажання групі від імені себе і Здоровичка. Потім поаплодуємо всім. Що ви відчували, коли слухали побажання Здоровичка і інших учасників? Здоровичка розмістимо на видному місці – він буде гостем заняття.

  1. Виконання вправи «Правила».

Давайте зараз складемо правила, за якими ми сьогодні будемо працювати, щоб наше спілкування було цікавим, корисним і продуктивним.

Плакат «Правила роботи групи»: бути активним, відвертим, посміхатися, не сперечатися,

 

  1. Визначення теми й завдань заняття.

Наше життя дуже стрімке, цікаве, повне несподіванок, але в ньому існують найважливіші речі, які люди цінують понад усе, називаючи їх безцінними, тому що придбати ці речі не можна ні за які гроші. Як ви гадаєте що це може бути? (відповіді учнів)

Але здоров’я – це найголовніший, безцінний скарб для кожної людини.

Із сивої давнини й до сьогодення звичайні люди, учені, лікарі, філософи з’ясовують питання: «Що таке здоров’я?», «Що таке хвороба?», «Чому одні люди здорові, а інші – хворі?»

Наші предки вважали, що хвороби людям приносять злі духи або чорні сили (відьми, чаклуни.) Ще хвороби пов’язували із карою небесною, рятуючись від якої, люди намагалися задобрити богів дарами й жертвоприношеннями. Серед своїх богів давні греки з особливою шаною ставилися до бога лікування Асклепія і його доньок – Гігії та Панацеї. Перша вміла запобігати захворюванням (звідси назва галузі медицини - гігієна), а друга вміла лікувати й зцілювати людей («панацея від усіх бід»).

Тому сьогодні ми з вами вирушимо  у подорож до острову, який має назву «Острів Здоров’я». Я гадаю, що ця подорож надихне вас дбати про своє здоров’я, відповідальніше ставитися до власного здоров’я, дозволить вам розвивати вашу пізнавальну активність, творчі здібності.

  1. Вправа «Очікування»

Напишіть на цих корабликах ваші очікування від заняття і прикріпіть їх біля берегів нашого острова.

  1. Гра «Я обираю здоров’я».

Є два прислів’я. Вони розділені на склади двох кольорів. Ви повинні вибрати собі один колір, і із частин зібрати прислів’я. Ц е прислів’я буде девізом вашої групи.

6. Мозковий штурм.

Давайте визначимо, що таке на вашу думку Здоров’я, з чим асоціюється у вас це поняття.

Дійсно, здоров’я це - …(учні називають, вчитель записує)

Щоб учитися, займатися спортом, допомагати батькам, збагачувати культурну спадщину, необхідне здоров’я.

Давайте ознайомимося з деякими визначеннями здоров’я. (вивісити на дошці)

 

Здоров’я – це стан повного фізичного, духовного й соціального благополуччя, а не тільки відсутність хвороб чи фізичних вад. (ВООЗ)

Здоров’я -

 

Ученими доведено, що людині відпущено для життя на землі більш як 150 років. А чому ж ми живемо в кращому випадку 70 і вже в 50-60 років маємо десятки хвороб?

Причина – у безвідповідальному ставленні до власного здоров’я, лінощах і небажанні працювати над собою.

  1. Презентація.

 Продовжуючи нашу розмову про здоров’я давайте зараз переглянемо невелику презентацію, яка допоможе вам при виконанні наступних вправ.

 

Або Вікторина-гра «Формула здоров’я»

Якщо ви згодні з твердженням – ви аплодуєте, якщо ні – тупочете ногами.

1. Чи згодні ви, що зарядка – це джерело бадьорості і здоров’я? так

2. Чи правда що жуйка зберігає зуби? Ні

3. чи правда, що комп’ютер нешкідливий для здоров’я? ні

4. Чи правда, що від куріння гине щорічно більше 10 тисяч чоловік? Так

5. чи правда, що морква стримує процес старіння організму? Так

6. Чи правда, що є нешкідливі наркотики? Ні

7. Відмовитися від куріння легко? Ні

8. Чи правда, що дітям достатньо спати вночі 8 годин?

9 Чи правда, що банани та шоколад піднімають настрій? так

 

  1. Фізкультхвилинка.

 

  1. Вправа «Модель здоров’я»

А тепер я пропоную вам розробити власну модель здоров’я. Вона має відображати те, з чого на вашу думку, складається здоров’я, без чого не можна уявити здорову людину. На виконання відводиться 7- 10 хв. Презентують свої моделі.

Висновок, здоров’я – це гармонічне поєднання всіх його складових

  1. Вправа «Перешкоди»

Ви отримуєте аркуш на якому треба написати «перешкоди», для міцного здоров’я, всі руйнівні для здоров’я фактори, тобто шкідливі звички.

  1. А тепер продемонструйте на створених моделях здоров’я дію цих руйнівних факторів.
  • Що ви відчували, коли створювали модель здоров’я? радість, бадьорість, активність
  • А що відчували, коли руйнували її? (жалість, страх, сум, осуд)
  • Які почуття у вас виникли, коли модель було зруйновано? (а для чого ми її робили..)
  • Чи можна відновити те, що вже зруйновано?
  • Чи буде відновлене таким, як раніше?
  • Що легше – запобігти руйнуванню чи відновити зруйноване?
  • Як виявилося перешкодами до здоров є багато спокус. Людині потрібні і знання, і культура, і сила волі, щоб протистояти їм. Тому слід пам’ятати очевидне: щастя до якого ми всі прагнемо, неможливе без здоров’я, здоров’я неможливе без піклування про нього, а піклуватися потрібно вміти і хотіти. Треба знати, що для здоров’я корисне, а що шкідливе, що від Бога, а що від лукавого, який шлях веде до розквіту і гармонії сили та краси, а який – у прірву.
  1. Наступна вправа так і називається «Шлях до здорового способу життя».

Спосіб життя не є чимось абстрактним, це конкретні дії  й вчинки людини, спрямовані на реалізацію здоров’я як стану благополуччя. І сьогодні кожен з вас зробить крок до ЗСЖ.

Ви повинні на цих  «слідах» написати конкретні дії й приклади поведінки, що гарантують здоровий спосіб життя і приклеїти їх на «шлях» (рулон паперу).

Ваші кроки ми об’єднаємо і отримаємо один загальний «Шлях до здорового способу життя»

Висновок : у нас є багато можливостей реалізовувати здоровий спосіб життя; лише від нас залежить чи стане цей шлях нашим.

  1. Підсумки

Діти! Сподіваюсь, що наша зустріч була для вас корисною. Пропоную поділитися враженнями, закінчивши речення

  1. Мені сподобалося…
  2. Для мене сьогодні новим було…
  3. Найбільше мене вразило…
  • Що сподобалося і що нового ви дізналися на сьогоднішньому занятті?

 Діти по колу говорять кожен про свої враження.

13. Чи справдилися ваші очікування.

Якщо так то перемістіть свої кораблики на берег нашого острову, на якому ви всі захочете залишитися.

14. Прощання. Побажання.

Здоров’я – це багатство,

Яке Господь нам дав,

І треба, щоб з дитинства

Його ти цінував.

Здоров’я не придбаєш

За гроші пам’ятай!

Його від Бога маєш,

Про це не забувай.

     Бережи здоров’я змалку,

Бо хазяїн тіла – ти.

Щоб життя прожити довге,

Себе треба берегти.

Сказати , беручись за руки: Здоров’я – найцінніший скарб. Бережімо його!

Категорія: Мої файли | Додав: slawgorod
Переглядів: 126 | Завантажень: 10 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Block title
Block content
Block title
Block content
Block title
Block content
Block title
Block content
Погода в Україні

КОРИСНІ ПОСИЛАННЯ